Units gaan op grasveld; parkeren weer mogelijk tot tevredenheid wijkbewoners
SLIEDRECHT – Begin deze week was een aantal bewoners ontevreden in Sliedrecht-Oost, omdat parkeerplaatsen zouden worden gebruikt voor bouwunits. Deze zouden vier parkeerplaatsen voor enige tijd ontnemen in de wijk. Inmiddels is er een oplossing gevonden en is het opgelost. In de journalistiek heet zo’n geval ‘afmelden’. De units komen …