Bij station Sliedrecht Baanhoek is het een rotzooi van de flyers van D66, die aan fietsen vastgemaakt zijn.
Mensen trekken deze ongevraagde reclame aan hun persoonlijke eigendom eraf en gooien het op de grond en niet in de prullenbak, die enkele meters verder staat.
Wel bijzonder dat D66 deze zooi niet komt opruimen als ik hun programma lees over bijv. milieu. En wellicht is dit op meer plekken in Sliedrecht zo.
Ik heb hen zelf ook gemaild.
Karin Knaap
Brieven worden 1 op 1 overgenomen. De redactie is niet verantwoordelijk voor de inhoudelijke juistheid van een ingezonden brief. Plaatsing houdt niet in dat de redactie achter de inhoud van het bericht staat. Een brief wordt uitsluitend geplaatst als de bron bij ons bekend is. De naam van de afzender wordt onder het artikel geplaatst. NAW- en e-mailgegevens worden niet openbaar gemaakt. Een ingezonden brief plaatsen we onverkort, soms ook omdat er geen artikel over het onderwerp op online krant Sliedrecht24 is verschenen.
Redactie Sliedrecht24