SLIEDRECHT – Rond sinterklaas valt in Sliedrecht huis-aan-huis het Sliedrecht Magazine in de bus. Dat bevestigt maandag uitgever Wietske Pietersma van Buro W&P aan Sliedrecht24. De oplage wordt 10.000 exemplaren.
Dit wordt het logo van het Sliedrecht Magazine.
Op dit moment worden ondernemers en personen benaderd voor het Sliedrecht Magazine. Maar je kan je ook zelf aanmelden voor een plaatsje in de eerste uitgave. Het Sliedrecht Magazine verschijnt twee keer per jaar. De volgende is voor de zomer volgend jaar.
Uitstraling
De initiatiefnemers zijn Wietske Pietersma en Patrick de Wit. Het plan is om met het Sliedrecht Magazine het dorp uit te lichten. “Iedereen ziet wat je in Sliedrecht hebt en samen kunnen we daarop trots zijn. Het magazine mag ook de samenwerking onderling uitstralen, het mag verbinden”, licht Pietersma toe. Samen met De Wit maakt zij nu al voor het zesde jaar het Papendrecht Magazine. Ook dit glossyblad verschijnt met succes twee keer per jaar.