SLIEDRECHT – In het kader van NLdoet zijn vrijdag 13 maart 2026 in verpleeghuis Waerthove mantelzorgers in ’t zonnetje gezet. Dankzij een bijdrage van stichting Vrienden van Waerthove kon aan hen een uitgebreide high tea worden aangeboden.
Op deze wijze waren er veel mensen betrokken bij de organisatie en konden ook veel mensen worden bedankt voor hun werk. (Aangeleverde foto)
De Soete Inval van ASVZ locatie Merwebolder verzorgde de high tea.
