SLIEDRECHT – Abonnees van KPN hebben zaterdag 16 januari 2021 te maken met een storing. Ze hebben geen radio- en tv-ontvangst. Maar beschikken wel over internet.
Ze krijgen de foutmelding stb-nmc-400. Er wordt aan een oplossing van de storing gewerkt. Naast Sliedrecht is de KPN-storing in meerdere gemeenten in de regio.
Heb ik weer… @KPN nu mis ik @VriendvanAmstel 🙁 pic.twitter.com/ZS9SAxXAXq
— Mark Verheul (@Verheultje) January 16, 2021
Had al vermoeden voor mij geen ramp. mijn broer kon even geen voetbal of politie series kijken op tv.
van ochtend alles met wachtwoord op pc opnieuw gedaan was zo van briefje af lezen!
Ff gratis nummer van de Kpn bellen. Kreeg gelijk informatie dat er een grote storing was
Geen TV nou dan gaan we toch gewoon spelletje(s) doen !
Ja het is vervelend als er een storing is maar K.P.N. veroorzaakt dit echt niet zelf.
Wat je moet waarderen is dat ze direct alles in werking stellen om dit op te lossen, dus niet opeens gaan klagen omdat men zich zelf niet bezig kan houden!
En de ene storing is nu eenmaal gemakkelijker te vinden dan een andere.
Ik gebruik nu 48 jaar de dienste van K.P.N en ben zeer tevreden .
Bedankt monteurs voor jullie inzet!!!!
Helaas was ook ik de dupe geen Bundesliga , ook alles geprobeerd , gebeld
geen resultaat.
Het enige resultaat was dat de maandelijkse rekening al netjes was afgeboekt.
Dat laatste draait het helaas alleen om.
Ik had ook last van de storing van KPN
wij hadden helemaal niets ook geen internet
maar had via mijn mobiel om ongeveer 18.30
wel keurig een berichtje gekregen van hun
dat er storing was
shit happens, gewoon een computer en HDMI ertussen en het werkt,lang leve internet!
Nadat ik een uur bezig ben geweest met kabels controleren en alles opnieuw resetten.
Nogmaals gekeken op de site van KPN.
Nee er is geen storing in uw omgeving.
Nergens enige info te vinden over een storing
KPN jullie zijn een communicatie bedrijf.
Ga dan ook eens communiceren met je klanten.
Nu werkt de tv nog steeds niet.
Nergens enige info te vinden.
Ik zou op de hoogte gehouden worden.
Je hoort ze niet en je ziet ze niet.
Geweldig zoals een communicatie bedrijf communiceert met haar klanten.
Reactie zoals we van kpn gewend zijn , niets dus ,schandalig
Ziggo… Zelden een storing of een probleem….
Wel wifi dus eventjes vanaf je tablet of telefoon casten naar je tv.
= KPN
Nadat ik een half uur bezig ben geweest met kabels controleren en alles opnieuw resetten.
Nogmaals gekeken op de site van KPN.
Nee er is geen storing in uw omgeving.
Nergens enige info te vinden over een storing dus maar GG aan bellen.
Na meer dan een half uur in de wacht krijg je te horen dat er een storing is.
KPN jullie zijn een communicatie bedrijf.
Ga dan ook eens communiceren met je klanten.
Nu werkt de tv nog steeds niet.
Nergens enige info te vinden.
Ik zou op de hoogte gehouden worden.
Je hoort ze niet en je ziet ze niet.
Geweldig zoals een communicatie bedrijf communiceert met haar klanten.
T-mobile het zelfde probleem