Woensdag 9 oktober 2024 heb ik een pizza besteld. De pizza die ik besteld had, kreeg ik niet geleverd, er miste ingrediënten op de pizza. Ik heb hierover toen contact opgenomen met New York Pizza.
De jongenman die daar werkzaam was en mij aan de telefoon te woord stond was erg geïrriteerd en hing de hoorn erop. Ik heb nogmaals terug gebeld ook hier werd weer de hoorn erop gegooid.
Vervolgens heb ik besloten om naar New York Pizza te rijden, want ik was woedend, omdat ik zo behandeld werd. Daar aangekomen heb ik niet heel netjes de pizza over de toonbank van New York Pizza gegooid en gezegd dat dit niet de manier is, waarop je met klanten omgaat en nogmaals aangegeven dat ik ingrediënten miste op de bestelde pizza. Waarop zij mij de ui liet zien en waarop ik aangaf en waar is het gehakt dan en de andere ingrediënten.
Tekst gaat verder onder foto.
Toen kwam meneer achter de toonbank vandaan en heeft mij volledig in elkaar geslagen, stompen op mijn hoofd, rug, armen, borst, waar eigenlijk niet!! Ook de dame die ook in New York Pizza stond, sloeg er flink op los. Meneer en mevrouw scholden ook met K… en N… je K moeder, dit zijn geen scheldwoorden maar een ziekte.
Zelfs toen ik 112 probeerde te bellen, sloeg hij nog tot drie keer toe mijn telefoon uit me handen en probeerde hem af te pakken en hij stompte en schopte gewoon door.
Gelukkig kwam er politie en was de mishandeling klaar.
Ik heb de politie gevraagd de camerabeelden veilig te stellen en verder hebben ze foto’s gemaakt van mijn verwondingen en mij gevraagd om naar huis te gaan en morgen naar de huisarts te gaan om me even te laten controleren op mogelijke hersenschudding.
Priscilla Hoogsteder
Brieven worden 1 op 1 overgenomen. De redactie is niet verantwoordelijk voor de inhoudelijke juistheid van een ingezonden brief. Plaatsing houdt niet in dat de redactie achter de inhoud van het bericht staat. Een brief wordt uitsluitend geplaatst als de bron bij ons bekend is. De naam van de afzender wordt onder het artikel geplaatst. NAW- en e-mailgegevens worden niet openbaar gemaakt. Een ingezonden brief plaatsen we onverkort, soms ook omdat er geen artikel over het onderwerp op online krant Sliedrecht24 is verschenen.
Redactie Sliedrecht24
Wij hebben ook hele slechte ervaringen met New York Pizza. Wij gingen een keer pizza bestellen en we moesten even wachten. Toen zag ik dat de eigenaar met een sigaret boven de bollen deeg hing over de toonbank (sigaret was niet aan).
Dus daar zei ik wat van.
Dit werd natuurlijk niet gewaardeerd en er kwam veel verbale agressie onze kant op waarop wij hetzelfde terug reageerden.
Allemaal jonge medewerkers achter de toonbank gingen zich ermee bemoeien en er kwam erg grove taal uit hun monden. K dit K dat.
Toen hebben wij gezegd wij willen ons geld terug we willen die pizza niet meer.
Dit wilden ze eerst niet gaan doen waardoor het helemaal uit de hand liep en het tot een handgemeen kwam beginnende vanuit de eigenaar. De jonge medewerkers gingen zich er ook nog eens mee bemoeien. Er werd aan mij getrokken en geduwd en er werd geschreeuwd dat wij de zaak uit moesten.
Uiteindelijk hebben wij ons geld terug gekregen!
Wij gaan nooit meer naar deze zaak en bestellen nooit meer wat bij New York Pizza!
Onprofessioneel zooitje noemen we het!
Mag ik dan de 30e zijn?
Ik zat gisteravond dit artikel te lezen, en dacht ineens, lekker! laat ik eens wat bestellen bij New York pizza
(bestelling was prima, snel warm etc..)
Mijn punt is, ……
zonder dit artikel had ik geen bestelling geplaatst. 🙂
toch soort reclame dus , om positief af te ronden
We stellen voor, na bijna dertig opmerkingen, dat er genoeg over is gezegd.
Los van het hele incident, moet mevrouw niet eerst gewoon hulp hebben of krijgen? Dat ze bij de NY pizzeria zo doen uit het niets daar geloof ik niets van, ze zijn uiterst vriendelijk altijd. Dan het Il Mago verhaal dat klopt ook van geen Kanten Fabio was de beste pizzabakker van het dorp, dat wordt je niet zonder goede medewerkers. De mensen met Italiaanse roots in ons dorp zijn altijd heel hartelijk en vriendelijk naar me.
Temperamento italiano Dat hebben ze maar dat hoort bij hard en eerlijk werken.
Je begint zelf al woedend naar binnen te gaan, je gooit je pizza naar binnen, waarschijnlijk grote muil etc. tja de wereld is al opgefokt 12 jarige die met een mes op zak lopen, en dan krijg je een paar klappen van een boze medewerker, behandel de mensen zoals je zelf behandeld wil worden, begin je zelf met agressie kan je het terug verwachten.
Ik ben ook een keer zeer agressief behandeld door de eigenaar van deze vestiging.
Wat is het nut van deze brief? Doe gewoon aangifte. Ik vermoed dat dit weinig zin heeft gezien de berichten van de getuigen die aanwezig waren. Overigens niets dan goede ervaringen met de NY Pizza. Ook wel eens vaker gehad dat het wat langer duurde of dat men wat vergeten was, en dat is altijd netjes opgelost. Mijn ervaring is dat mensen die aangeven slecht behandelt te worden vaak zelf niet heel respectvol omgaan met horecamedewerkers.
Afkorten komt door bekendheid.
We maken ons er geenszins druk om.
Maar we heten anders -:)
Zoals wel vaker heb je last van selectief geheugen.. Geen probleem hoor we zijn in de wereld om elkaar te helpen. Zo schreef je op 29 juni “Er zijn zelfs mensen die zeggen ‘dat stond op S24’. Als verkleinwoordjes worden gebruikt, dan sta je dichtbij. Dat willen we ook!”, zegt oprichter en eindredacteur Peter Donk” en op 4 juni” We worden zelfs soms afgekort met S24. Als dat gebeurt, dan weet je als redactie dat deze lezers de online krant als ‘zeer vertrouwd’ vinden.”
Niks erover dat je dat niet wilt, integendeel, je lijkt er nogal trots op.
Najah, dat dus. Nu weer terug naar de orde van de dag waarin we lokale ondernemers weer zwart kunnen maken. En blij te zien dat ik niet de enige ben die het heel vreemd vind dat daaraan zo actief wordt meegewerkt, ingezonden brief of niet. Benieuwd of NY zelf nog met een reactie komt (en of mevrouw ondertussen een beetje bijgekomen is). Benieuwd wat ze vanavond heeft gegeten, hopelijk lezen we morgen niets over een rupsje in de sla bij van Os of een graatje in de vis van t zalmhuisje?
Je bent al jaren dol op aannames. Fijne dag.
Ach ja, verbazen mag. We snappen niet waar je op doelt. Maar wil je ons geen S24 noemen. Zo heten we niet.
Het verbaast me dat de redactie nu het gebruik van S24 hekelt, terwijl ze in een artikel van 4 augustus 2020 dit juist expliciet benoemt.
Het mag dan wel een ingezonden brief zijn met bijbehorende disclaimer en dus geen nieuwsbericht, er is ook nog zoiets als ethiek, integriteit en moreel kompas. Beide partijen raken nu beschadigd, en daar heeft Sliedrecht24 een platform voor gegeven door de brief te plaatsen.
Is natuurlijk wel weer goed voor de bezoekerscijfers…
Cathelijne Kraaijeveld
Wat ben je een zielig persoon om dat te denken 🙈
Het betreft een ingezonden brief en geen nieuwsartikel. Staat er heel duidelijk boven, erin en eronder. Net als elke media waar een ingezonden brief binnenkomt, wordt deze onder voorwaarden (taalgebruik, naam eronder) geplaatst. Datzelfde recht heeft dat bedrijf om te plaatsen. Daar staat nog eens onze disclaimer onder. Hoe duidelijk kunnen we zijn? Verder is net als deze reactie een vrijheid van meningsuiting, die wij omarmen. Een ieder kan reageren of een ingezonden brief sturen. Zie verder op onze krant onze pagina ‘Van de redactie’ over werkwijze. Fijne dag ^Redactie
Waarom wordt zo’n ingezonden brief niet eerst geverifieerd bij de andere partij?
Het is echt niet leuk om publiekelijk als bedrijf of persoon aan de schandpaal genageld te worden.
Ook vraag ik me af of de andere personen die op dat moment aanwezig waren geprobeerd hebben om de boel te kalmeren of de politie niet eerder gebeld hebben.
Pizza over de toonbank gooien lijk mij ook niet zo netjes. Misschien om gaan met mensen zoals je wilt dat met jou omgegaan word.
Ik denk dat deze mevrouw hulp nodig heeft. Zie ook hwat getuige van Hal hierover zegt. En NYP zou ik aanraden om een procedure wegens smaad tegen haar te starten.
Tjah wie is hier nu de schuldige!!!!
We heten Sliedrecht24 en hekelen afkortingen.
Net zoals jouw reactie wordt geplaatst, plaatsen we ook ingezonden brieven.
Iets wat jij als lezer niet relevant vindt, vindt een ander dat juist wel.
Wees blij dat een ieder bij ons kan reageren, hoe dan ook.
En let vooral op de opmerking van de redactie onderaan een ingezonden brief.
Volgens mij ben je niet helemaal lekker of heb je aan de spacepizza gezeten, zal echt nog wel een andere kant aan dit verhaal zitten en laat die ook maar naar buiten komen. Voor nu, neem je pilletje en kalmeer…
Snap ook niet dat S24 hier een podium aan geeft, lijkt me totaal irrelevante content.
Reactie voor iedereen hier. Als je reageert, dan niet anoniem.
Wees dan zo flink je naam erbij te zetten. Staat ook in de voorwaarden (zie pagina ‘Van de redactie’)
Deze mevrouw spoort niet! Ze heeft borderline ook wel een beetje zielig natuurlijk. Maar ze is echt flink gestoord. Ze probeert new york pizza omzeep te helpen. Omdat ze zelf ook een pizzeria in Sliedrecht heeft gehad onze wel bekende il mago. Ze is een hele trieste vrouw en vraagt weer eens om aandacht. Pff
Ik was getuige van het incident; let wel, telefoongesprek was ik niet bij. Maar dan alsnog kom je niet een winkel ‘al kankerend’ binnen, en pleur je de pizza over te toonbank richting personeel. Zelfs al ben je onjuist bejegend via de telefoon, zijn er andere manieren. Voor het op een handgemeen uitliep bent u minstens 5 keer verzocht de tent te verlaten, dat had u prima kunnen doen en buiten de politie kunnen bellen. Vervolgens heeft u daarna meerdere keren geprobeerd te winkel binnen te gaan en is het weer tot een handgemeen gekomen (lees, schoppen en slaan over en weer). Groei is op joh, wees volwassen!
Echt schandalig hoe je met klanten omgaat, New York Pizza.
Sowiezo hoofdkantoor op de hoogte stellen dan wordt deze vestiging gesloten.
Ik vind sowieso een slechte zaak, asociaal medewerkers.
Sterkte voor slachtoffer en hoop dat niemand meer besteld bij New York Pizza.
Hoi
Ik heb ook een hele slechte ervaring gehad met dit filiaal.
Ik woon ook in Sliedrecht.
Er is ook politie aan te pas gekomen, omdat ik stond op een goede behandeling van hen maar kreeg het deksel op mijn neus van de vrouwelijke manager (althans ze beweerde dat ze het was al zes jaar).
Uiteindelijk ben ik maar naar huis gegaan en het zo maar gelaten.
Ik denk door jouw verhaal dat ik toch het hoofdkantoor ga contacten met mijn klacht.
Ze kunnen klanten niet zo behandelen.
Zeker niet hoe jij behandeld bent.
En wat is er met de pizzabakker gebeurd? Aangehouden? Heeft U aangifte gedaan van mishandeling, heeft de politie de beelden en stelt die onderzoek in?
Ik was daar bij en volgens mij heeft u zich lopen misdragen.
Niemand heeft u geslagen.
Ik kwam toevallig mijn pizza ophalen op dat moment.
U moet zich schamen.
New York Piazza, als jullie dit lezen? Jullie hebben mijn nummer voor getuige.
Wauw, geen woorden voor.