(Stockfoto)
Met grote regelmaat hebben wij te maken met liftopsluiting. Of uitval lift. Afgelopen zaterdag heeft er weer een man anderhalf uur in de lift opgesloten gezeten. De laatste weken zien wij als bewoners met regelmaat een papier in de lift hangen met de mededeling.
Volgende week is de lift enkele uren wegens onderhoud uit de roulatie. De week daarop de zelfde mededeling.
Nu na al het gesleutel staat hij al weer uren op storing. Net als gisteren.
Ik heb zelf enkele jaren in de bewonerscommissie gezeten. Toen was het ieder vergadering. Punt 1 de lift. Degene welke voor ons in de bewonerscommissie hebben gezeten kunnen beamen dat de lift vanaf dag 1 een rampending is geweest. Ook bij deze commissie was de lift Punt 1.
Wanneer gaat er bij Tablis vastgoed nu eens een lampje branden, dat al de uren die ze er nu instoppen weggegooid geld is? Volgens mij is het een dooddoener bij Tablis geworden en willen ze nu niet meer toegeven dat de lift een miskleun is en een risico voor de bewoners.
Nogmaals als er een noodgeval is, waarbij directe hulp noodzaak is en het betreft mijn vrouw of mij. Als er dan niet op tijd de nodige hulp kan worden geboden stel ik of onze beide zoons Tablis in gebreke en verantwoordelijk voor nalatigheid.
Wij zijn via de lift van de VvE te bereiken. Mits er iemand de schuifdeur snel kan openen. Maar in de nacht valt dit niet mee. De bewoners van 4, 5, 6 en 7 hebben een nog groter probleem. Dat moet de hulp allemaal via de trap gebeuren. Of via een redvoertuig. Maar die staat ook niet om de hoek van de deur.
Dus Tablis vastgoed / Tablis verhuur/ RvC. Neem uw verantwoording en stop met deze lift. Vervang heel deze toestand. Voordat er door uw nalatigheid met name de lift. Een bewoner te laat hulp krijgt.
Heb Wink
Brieven worden 1 op 1 overgenomen. De redactie is niet verantwoordelijk voor de inhoudelijke juistheid van een ingezonden brief. Plaatsing houdt niet in dat de redactie achter de inhoud van het bericht staat. Een brief wordt uitsluitend geplaatst als de bron bij ons bekend is. De naam van de afzender wordt onder het artikel geplaatst. NAW- en e-mailgegevens worden niet openbaar gemaakt. Een ingezonden brief plaatsen we onverkort, soms ook omdat er geen artikel over het onderwerp op online krant Sliedrecht24 is verschenen.
Redactie Sliedrecht24
Waarom moeten we ieder jaar weer een verhoging van de servicekosten betalen? Vind dat we bar weinig service krijgen op deze manier
Tablis Wonen sluit een contract af met een gecertificeerd liftbedrijf met personeel wat te zaken kundig is !
De huurders zijn de dupe ongehoord .!
Mee eens Heer G. Lemmens.
Maar als we dit vergeten. Blijft er een berg ellende bij ons over. En dat in een senioren complex.
Dus een risico complex.
Afgelopen zaterdag heeft er weer een man anderhalf uur in de lift opgesloten gezeten.
Dit kwam ook door trieste bijzondere omstandig heden.
Heb,
Dit probleem is overal…
Ook Tuinfluiterflat
Ik ben nlij dst ik nog met de trap kan…helaas , als je er vsn afhankelijk ben…zit je sls ratten in ern cal!
Geen woorden voor!