SLIEDRECHT – Door D66 Sliedrecht is vrijdagavond 13 maart 2026 campagne gevoerd in onder meer de Sliedrechtse horeca. Daar deelden kandidaat-raadsleden van de democratische partij bierviltjes uit onder bezoekers en aan de bar. Woensdag 18 maart 2026 zijn de gemeenteraadsverkiezingen.
Ook op straat kregen mensen een bierviltje. Ook lokaal zegt D66 Sliedrecht ‘Het Kan Wel’. Rechts lijsttrekker René de Munck en naast hem Fenny de Munck-Van den Berg, kandidaat-raadslid nr. 5. (Aangeleverde foto D66 Sliedrecht)
Als D66 Sliedrecht komende woensdag voldoende stemmen krijgt voor tenminste één raadszetel keert de partij na vier jaar weer terug in de plaatselijke gemeenteraad.