SLIEDRECHT – Zo’n 500 bezoekers van het Baggerfestival gingen vrijdag 30 juni en zaterdag 1 juli 2017 op de foto in de speciale SLDRCHT: Groot in doen! photobooth. Daarmee was de actie van Sliedrecht Marketing een groot succes. Zowel Sliedrechters als bezoekers uit de regio en ver daarbuiten maakten kennis met het Groot in doen-concept.
Er werden ongeveer 2500 sleutelhangers uitgedeeld en ook het door een commerciële partij uitgebrachte SLDRCHT Magazine was gewild. (Foto gemeente Sliedrecht)
In de speciaal ingerichte tent konden bezoekers op de foto met een Groot in doen-fotolijst. Foto’s werden gemaakt met de eigen telefoon, zodat bezoekers de foto direct konden delen op sociale media. Zaterdag werden de foto’s gemaakt door een professionele fotograaf. Alle gemaakte foto’s zijn terug te vinden op de Facebook-pagina van de gemeente Sliedrecht. In de gemeenteinfo in een lokale krant wordt deze week een selectie van de leukste foto’s geplaatst.
Kennismaking
Burgemeester Bram van Hemmen kijkt met een tevreden gevoel terug op de aftrap van Sliedrecht Marketing: “Een groot deel van onze inwoners én bezoekers hebben inmiddels kennisgemaakt met het Groot in doen-concept. Tijdens het Baggerfestival heb ik veel mensen gesproken die tegen me zeiden: Sliedrecht is Groot in doen he?! Zo vertellen we met elkaar het verhaal van #mooisliedrecht en laten we zien waarin ons dorp Groot in doen is!”
Goede sfeer
Het college van B&W heeft veel waardering voor de Stichting Baggerfestival Sliedrecht, de vele vrijwilligers, sponsoren én de bezoekers. Wethouder Hans Tanis: “Met elkaar hebben zij een prachtige editie van het Baggerfestival neergezet. Het programma was divers, met voor ieder wat wils. Het is in een goede sfeer verlopen en ook het weer was beter dan vooraf voorspeld. We kijken nu al uit naar de volgende editie in 2019!”