Bankgebouw ABN Amro sluit nog voor zomer

SLIEDRECHT – Klanten van ABN Amro in Sliedrecht zijn door de bank telefonisch geïnformeerd over de sluiting van het bankgebouw. Nog voor de zomer sluit het kantoor op de Stationsweg. De klanten worden doorverwezen naar Papendrecht.

Uit reacties onder dit artikel blijkt, dat de bank kennelijk niet alle klanten uit Sliedrecht over de sluiting heeft benaderd.

Over de gevolgen voor personeel, het wel of niet verdwijnen van de geldautomaat en de plannen met het gebouw is nog niets bekend. Sliedrecht24 informeert maandag bij ABN Amro over de gevolgen en plannen.

28 gedachten over “Bankgebouw ABN Amro sluit nog voor zomer”

  1. Sinds 1969 klant. Heb er zelfs nog een aantal jaren gewerkt, maar niets gehoord. Geen brief of telefoontje.

  2. Inderdaad Arend, ik werd bijna op het asociale af behandeld bij de ABN/AMRO. 9 jaar geleden overgestapt naar de Rabobank en ben zeer tevreden met de service. Vriendelijk en kundig personeel, en welke bank is er nu tot 20.00 uur open??

  3. Ohhh, niks gehoord…. niet per telefoon of per brief en ik en mijn dochter hebben daar een rekening lopen…. slordig zeg!

  4. Door zeer slechte service en behandeling 8 jaar geleden al overgestapt naar Rabo. En tot grote tevredenheid!!!!!!!
    ABN/AMRO klanten haal je rekening leeg en stap direct over Rabobank.
    Waar service wel hoog in het vaandel staat.

  5. Ben ook niet benaderd. Als het klopt dan wordt dit einde van mijn rekeningen daar, dit gaat me echt te ver.

  6. Allemaal mooi praatjes van de bank, haal lekker mijn rekening leeg en laat iedereen dat maar doen maar de oudjes zijn weer de klos.
    Klant is koning maar niet bij AMRO bank.

  7. Het gaat goed hé met de Nederlandse marktwerking….
    Maatwerk maar dan wel tussen de banken onderling!!

  8. Geen telefoontje, brief of email ontvangen van de bank. AMRO bedankt voor de goede informatie

  9. Ik vind het belachelijk dat ik dit via deze media moet lezen dat de AMRO bank gaat sluiten, van de bank ik ik helemaal niets gehoort.

  10. Ik sluit me aan, ook geen reactie, 41 jaar klant, inclusief hypotheek ….. voor het eerst verneem ik het langs deze weg …….

  11. Nooit wat gehoord en al vele jaren klant.
    Maar wat een waardeloze actie zeg, zeker voor dr ouderen en invaliden onder ons.
    Papendrecht is niet altijd makkelijk te bereiken en vaak storing en defecte automaten.

  12. Geen telefoontje of brief gehad….Moeten we werkelijk over gaan stappen naar een bank die hier wel in sliedrecht blijft????

  13. Lekker klantvriendelijk al mijn leven lang klant daar maar informatie over dit onderwerp heb ik nooit gehad DANK JE ABN AMRO

  14. Ik heb nog nooit een telefoontje gehad en ik heb al ruim 35 jaar rekeningen lopen.

Plaats een reactie

*=Verplicht veld