SLIEDRECHT – Klanten van ABN Amro in Sliedrecht zijn door de bank telefonisch geïnformeerd over de sluiting van het bankgebouw. Nog voor de zomer sluit het kantoor op de Stationsweg. De klanten worden doorverwezen naar Papendrecht.
Uit reacties onder dit artikel blijkt, dat de bank kennelijk niet alle klanten uit Sliedrecht over de sluiting heeft benaderd.
Over de gevolgen voor personeel, het wel of niet verdwijnen van de geldautomaat en de plannen met het gebouw is nog niets bekend. Sliedrecht24 informeert maandag bij ABN Amro over de gevolgen en plannen.
Sinds 1969 klant. Heb er zelfs nog een aantal jaren gewerkt, maar niets gehoord. Geen brief of telefoontje.
Inderdaad Arend, ik werd bijna op het asociale af behandeld bij de ABN/AMRO. 9 jaar geleden overgestapt naar de Rabobank en ben zeer tevreden met de service. Vriendelijk en kundig personeel, en welke bank is er nu tot 20.00 uur open??
Geen telefoon of brief gehad.
Ohhh, niks gehoord…. niet per telefoon of per brief en ik en mijn dochter hebben daar een rekening lopen…. slordig zeg!
Door zeer slechte service en behandeling 8 jaar geleden al overgestapt naar Rabo. En tot grote tevredenheid!!!!!!!
ABN/AMRO klanten haal je rekening leeg en stap direct over Rabobank.
Waar service wel hoog in het vaandel staat.
Geen telefoon gehad …slechte zaak om je klanten hierover niet te benaderen
Jaah! Of nog een kapper en een brillenwinkel!!!
Het wordt eentonig maar ik ben ook niet gebeld.
Ra, ra hoe zit dat.
Krijgen we er misschien toch nog een Japans restaurant? ????????
Ben ook niet benaderd. Als het klopt dan wordt dit einde van mijn rekeningen daar, dit gaat me echt te ver.
Allemaal mooi praatjes van de bank, haal lekker mijn rekening leeg en laat iedereen dat maar doen maar de oudjes zijn weer de klos.
Klant is koning maar niet bij AMRO bank.
Het gaat goed hé met de Nederlandse marktwerking….
Maatwerk maar dan wel tussen de banken onderling!!
Al 43 jaar klant, geen reactie gehad
Ben niet gebeld
Geen telefoontje, brief of email ontvangen van de bank. AMRO bedankt voor de goede informatie
Ik vind het belachelijk dat ik dit via deze media moet lezen dat de AMRO bank gaat sluiten, van de bank ik ik helemaal niets gehoort.
Bas, Wij zijn niet GEBELD!!!!!!!
Wat een service voor je geld !!!!!!!
Ik sluit me aan, ook geen reactie, 41 jaar klant, inclusief hypotheek ….. voor het eerst verneem ik het langs deze weg …….
Helemaal niks gehoord!
Dan maar overstappen naar de regio bank laat ze de RamBam maar krijgen .
Ik heb ook niets gehoord! lekker dan!
Nooit wat gehoord en al vele jaren klant.
Maar wat een waardeloze actie zeg, zeker voor dr ouderen en invaliden onder ons.
Papendrecht is niet altijd makkelijk te bereiken en vaak storing en defecte automaten.
Ben al jaaaaaren klant en ook geen telefoon gehad …
Geen telefoontje of brief gehad….Moeten we werkelijk over gaan stappen naar een bank die hier wel in sliedrecht blijft????
Lekker klantvriendelijk al mijn leven lang klant daar maar informatie over dit onderwerp heb ik nooit gehad DANK JE ABN AMRO
Morgen bellen we met dé bank en dan mogen ze het uitleggen.
Redactie Sliedrecht24
Ik heb nog nooit een telefoontje gehad en ik heb al ruim 35 jaar rekeningen lopen.
Nou, ik heb niks gehoord van ABN Amro, terwijl ik daar wel een rekening heb.