ZWOLLE / SLIEDRECHT – Nog even en Hof van Sliedrecht gaat voor een Michelinster! De koks van het seniorencomplex aan de Lijsterweg hebben hun leergang afgerond in het 3-sterrenrestaurant De Librije van Jonnie en Thérèse Boer.
In De Librije deden de koks het afgelopen jaar een masterclass leergang. (Foto Hof van Sliedrecht)
Eenmaal per maand ongeveer een hele avond zijn onder leiding van Jonnie Boer en zijn team kennis en vaardigheden verbeterd. “Dan gaat het onder meer om de samenstelling en vooral ook opmaak van gerechten. We kunnen de verbetering goed merken, zeker nu de kerstgerechten in voorbereiding zijn”, zegt directeur-bestuurder Geert Tieman van Hof van Sliedrecht. Volgend jaar gaan de koks voor een vervolgcursus.