SLIEDRECHT – Nog geen twintig belangstellenden kwamen maandag 10 oktober 2016 af op de informatie-avond over mobiliteit in het raadhuis van Sliedrecht.
De gemeente Sliedrecht had over de avond slecht gecommuniceerd. Anders had dit mogelijk meer geïnteresseerden getrokken, want vol was het niet. (Foto Sliedrecht24)
De gemeente Sliedrecht wilde met inwoners en ondernemers op de ‘Dag van de Duurzaamheid’ praten over het vervoer over dertig jaar. Belangstellende kregen uitleg en konden vragen stellen. Onder de aanwezigen was een aantal Sliedrechtse gemeenteraadsleden.