Autoservice Van der Linden levert AB Midden Nederland nieuwe Kia’s

SLIEDRECHT – TOP Merkspecialist Autoservice Van der Linden aan Prisma 2 heeft donderdag 24 oktober 2024 aan uitzendorganisatie AB Midden Nederland nieuwe Kia Picanto’s geleverd. Het nieuwe model is onlangs geïntroduceerd.

Piet en Jacco van Autoservice Van der Linden overhandigden de sleutels aan Agnus en Erwin van AB Midden Nederland: Met elkaar, voor elkaar. (Foto Autoservice Van der Linden)

Al jaren is Autoservice Van der Linden de mobiliteitspartner voor AB Midden Nederland.

11 gedachten over “Autoservice Van der Linden levert AB Midden Nederland nieuwe Kia’s”

  1. Al jaren klant bij v.d.Linden. Goede service en vriendelijke ontvangst.Al twaalf jaar klant en blijf dat zeker.bij de Waard eerst personeel opleiden hoe ze je moeten behandelen. Als je belt laat te wensen over. Wenst v.d.Linden veel succes en niet veranderen. Fam Donatz uit Dordrecht.

  2. Karel van Groen. Waar ben jij nu in vredesnaam mee bezig? Veel betere service en vriendelijke mensen bij de Waard? Bij Van der Linden krijg je ook het menselijk deel. Service. Een vriendelijk woord. Kwaliteit door vakmensen. Zo kan ik nog even doorgaan. Goed weekend.

  3. Ik moet even terugdenken aan een tijdje geleden. De eigenaar van De Waard gaf aan dat als je tevreden bent over Piet van der Linden, je daar lekker trouw moet blijven komen. Wil je kennismaken met de nieuwe KIA-dealer, dan ben je hartelijk welkom bij De Waard.
    Zullen we ervoor zorgen dat de twee dealers niet tegen elkaar uitgespeeld worden?
    Kan iedereen met vreugde zijn werk doen.

  4. Wij hebben diversen auto’s bij Piet en Hendra gekocht. Dit zij gewoon mensen mensen. Ik ben zelf met mijn vrouw jaren lang horeca ondernemer geweest. En weet wat vriendelijkheid met je bedrijf kunt doen. Dat hoef je top ondernemers v/d Linden niet te leren. Maar je kan het niet iedereen tevreden stellen. Je heb klanten met onmogelijke wensen. Ja. die kraken je dan graag af.

    Piet, Hendra, Jaco. Niks veranderen aan jullie bedrijf. Dat is alleen maar ten nadelen.

    Groetjes Annie en Heb.

  5. We zijn al lange tijd klant bij Van der Linden, waar persoonlijke aandacht en vakkennis voorop staat. Ook word je meteen herkend bij binnenkomst en krijg je daardoor het juiste advies op alle gebied. Of het nu gaat over een nieuwe auto of reparatie. Dus voor ons autobedrijf Van der Linden TOP

Plaats een reactie

*=Verplicht veld